Żyć chwilą .

No to troche mnie tu nie było ,  ale to nic . 
Wakacje , jak na razie są ok , ale chce jeszcze , żeby były lepsze .
Czwarteczek zdjęcia z Asią , chyba najlepsze jakie zrobiłam . W Piątek wpadła do mnie Paula i Asia , wyszłyśmy na dwór . \Paula foch na wszystkich i wieczorem jeszcze gorszy , ale weszliśmy na skype i się wszystko ogarnęło . Wieczorem z Kajcią chodzenie i darcie się po domu , koło 2 na dwór , pogadać z ludźmi ...PROJEKT XNo i tak jakoś zeszło , że o 5 poszłyśmy spać . Rano się szybko ogarnęłyśmy i na dwór . Wieczorkiem pod namioty i powiem , że było zajebiście . Tylko szkoda , że szybko poszłam spać . Ale to nic. Drugi dzień prawie cały spędzony pod namiotem . Jakiś dziwny film DEMONY . Nie zrozumiałam go , szczególnie końcówki . Ale to szczegół . Głupio namiot złożony , może znowu za tydzień go rozłożę. Dobra lece jeść . Pa .

No i dużo zdjęć. ;D 

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz