Słoneczko .

Normalnie rzygam już szkołą , dzisiaj jakieś przybijanie pieczątek 3 godziny . 
Dobrze chociaż bo 2 tech , nie było i nie dostałam 1 , Więc to jest plus . 
Wróciłam i miałam zamiar zacząć robić plakat , ale marker zły kupiłam i dupa . 
Zawsze tak jest , że wszystko robię na ostatnią chwile . 
Bo oczywiście przecież w weekend nie mogę zrobić. Dobra ciul nie ważne.
Dzisiaj się poczułam chociaż chwile jak na wakacjach . 
Słoneczko , było super . Oby jutro takie było to się poopalam . 
Chce już ogólnie wakacje , te misje , przygody . Odpoczynek , poopalać się  i pojeździć nad jeziorko . ;)
Już nie długo jeszcze tylko  10 dni . ;D 
Więc dam radę. 
W sobotę wpada do mnie nareszcie moja Kaja . <3 
Debil mój . Pochodzimy sb i pośpiewamy na karaoke . 
A w wakacje farbuje się na niebiesko nareszcie . !!!! 
No to tyle . Pa.;) 













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz