Zaczynam od nowa .













Wieczorem siedzę mam już schodzić , a tu taka miła wiadomość " Pogodzimy się .;* " . Oj . Czekałam na to chyba z 2 miesiące na to przepraszam w jego wykonaniu ale warto było poczekać .
No a tak ogólnie to dzisiaj z rana odwiedziła mnie ola. Później z nią i Sandi na orlika . Poznałam jej kuzynkę , która chodzi do 5 kl a wygląda na 1 gim . Szook . Chodzimy tak sb i nucimy " idę na plażę " , lub Video - Środa , czwartek . Zaglądnęłyśmy na stację i porobiłyśmy zdjęcia . Sandi a Oliwią poszły na obiadek , a ja do domu ogarnąć zdjęcia . Później znowu na dwór . No i do domu . Zrobiłam już dwie prace z plastyki , teraz pisze opowiadanie na polski . Ale jak widać z marnym skutkiem bo zamiast pisać opowiadanie , pisze notkę. No ale nic. Db zbieram się bo przecież samo się nie napiszę . Pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz